Thursday, January 22, 2009

Chinese NewYear Ang Pow for the needy


A total of 170 packets of Chinese New Year Ang Pow and goodies were given to the needy people of Sitiawan today. These were part of the total of 500 pax Dato' Ngeh Koo Ham gave this year to share the joys of the new year for the people of Beruas Parliamentary and Sitiawan State constituencies.
posted by Jason Ling



1 comment:

Emas Perak said...

Oleh perakbangkit, sila lawati http://perakbangkit.blogspot.com

Selepas ini senario pejabat SUK akan berubah wajah. Orang-orang UMNO akan datang berpusu-pusu mencari bisnes, tanah dan balak di SUK. Nizar terpaksa mengemaskan pejabatnya dan keluar daripada Rumah MB. Ini adalah step kedua perjuangan kami di Perak Bangkit. Perak Bangkit berjaya menghalau keluar Nizar!

Itulah cita-cita PKR Perak. Niat mereka mahukan pos MB telah tercapai. Nasaruddin Hashim telah menjalankan tugaskan mengikut arahan Perak Bangkit. Melompat ke dalam PKR untuk mengisi jawatan MB Perak.

Inilah politik. Telah kami tegaskan dahulu.... Lompatan akan berlaku di Perak demi orang Melayu. Cuma yang pasti bagi kami, Nizar mesti outs. Agar Husam Musa melopong! Langit tidak selalu cerahlah Nizar!

Anda para pengulas komentar yang terdiri daripada Bloggers kononnya penacacai PR hendaklah sedar. Anda hanya mampu merepek dengan penulisan anda, tapi jauh sekali boleh mencatur politik Perak.

Anda bukanlah Perak Bangkit yang bertindak sebagai pencatur politik Perak. Cuba lihat kes penangkapan 2 ahli EXCO PKR. Itu juga adalah hasil siasatan Perak Bangkit dan dimaklumkan kepada BPR untuk menangkap 2 jantan sundal itu. Kini giliran Nasaruddin Hashim pula ikut telunjuk Perak Bangkit.

Kami merasakan Nizar sudah melampau batas. Lalu beliau mesti dihukum tekun. Nah! Nizar, ingatlah..... Kuasa ini Allah Yang punya. Allah yang punya. Ingatlah! Husam! Kuasa ini Allah yang punya.

Demikianlah tawaran yang disampaikan oleh Kapt(B) Usaili Alias kepada Nasaruddin. Katanya, Nasar, kami tawarkan pos MB. Anwar akan uruskan peralihan kuasa PAS kepada PKR. Hahahahahahhahahahahhaha!

Perak Bangkit menulis dan mengaturkan perjalanan politik di Perak. Kami boleh duduk dalam Pejabat PAS. Kami boleh duduk dalam pejabat PKR. Mahupun dalam pejabat DAP. Tetapi, malangnya mereka tak kenal kami. Hahahahahhahahaha!

Ini adalah senarai ADUN yang akan lompat lagi.... Katanya, Hamdi, Raja Ahmad, Hamidah dan Ahmad Pakeh Adam. Mereka hanya menunggu signal daripada Perak Bangkit. Jadi UMNO akan menapak kembali dalam Kerajaan Negeri Perak. Ini adalah strategi U. Menguasai tanpa menggunakan label. Ini politik. Politik.

PAS.... lepas ni boleh gulung tikar. Nizar bukan lagi MB Perak. Tahniah buat Nasaruddin Hashim.

Yang penting..... para pencacai PR akan terus menjadi tunggul. Kau orang semua hanya akan jadi pencacailah selamanya. Merayu entah kepada siapa. MSK akan terus lara. Semuanya akan terus lara. Perak Bangkit jugalah juaranya. Hehehehhehehehheehe.

Tentang Kickdafella tu..... PB marah sebab sikap kurang hajau dia Terbalikkan Bendera Malaysia. PB ada hak sebagai warga... untuk lancaukan dia... Itu sahaja.

P.S. Siapa yang tak percaya boleh telepon Dato' Nasar sendiri.... Siapa yang nak puji dia ker, nak ganyang dia ker pun boleh... Ni Dato' Nasar yang suruh bagi No. Phone dia... Dato' Nasar suruh SMS tau.... 019-2649196...